سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

88/11/16
8:0 ع

روزنامه لس آنجلس تایمز با بازتاب گفت وگوی موسوی با سایت کلمه نوشت: میرحسین موسوی حمایت اولیه خود را از جمهوری اسلامی زیر سوال برد.
این روزنامه که از موسوی به عنوان رهبر اپوزیسیون یاد می کرد با بیان اینکه وی اتهام نیش داری را علیه تشکیلات حاکم جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده نوشت که موسوی خواستار اصلاحات در قانون اساسی شده است و تاکید دارد که ایران همچنان به مانند رژیم گذشته در این کشور گرفتار استبداد است.
روزنامه نیویورک تایمز نیز در مطلبی با اشاره به مصاحبه موسوی تصریح کرد که موضع مخالفان در ایران تندتر شده است. نیویورک تایمز نوشت که موسوی گفته است که رفتار حاکمان ایران دیکتاتوری و وحشتناک است!
این روزنامه به بخش دیگری از سخنان موسوی درباره اعدام 2 تن از آشوبگران و محاربان که اخیراً به حکم مقامات قضایی اعدام شدند اشاره کرد و نوشت که موسوی این اعدام ها را به منظور ترساندن مردم برای تسلیم شدن می داند.
نیویورک تایمز همچنین با این ادعا که اتهامات درباره تقلب در انتخابات ایران به سرکوب خشونت آمیز! در این کشور منجر شده است تصریح کرد که موسوی بر این باور نیست که انقلاب به اهداف خودش رسیده است.
همچنین روزنامه الشرق الاوسط که مواضعی کاملاً صهیونیستی دارد با بازتاب سخنان موسوی در تیتر گزارش خود نوشت که موسوی دیکتاتوری دینی را بدترین نوع دیکتاتوری می داند.
الشرق الاوسط که عنوان نخست خبرهای خود را به اظهارات روز سه شنبه موسوی اختصاص داده بود نوشت: میرحسین موسوی رهبر اصلاح طلب مخالف، در اذعانی بی سابقه و علنی انقلاب و اهداف آن را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: ریشه های ظلم و دیکتاتوری هنوز وجود دارد.
از سوی دیگر؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست هم در مقاله ای تاکید کرد که همبستگی آمریکا می تواند "انقلاب سبز ایران "! را تقویت کند.
همه اینها در حالی است که کماکان سران فتنه و از جمله موسوی با سخنان خائنانه خود و بدون مشخص کردن مرزها بستر تداوم آشوب ها و اغتشاشات را تهیه می کنند.


  

88/11/16
8:0 ع

شبکه ایران نوشت؛ رئیس بنیاد باران با چنان صراحتی انتشار اخباری درباره نامه هایش به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام برائت از اقدامات افراطی اخیر را تکذیب کرد که حتی برخی مخالفان او هم که در ماه های اخیر رفتارهای متفاوتی را از ران اصلاحات دیده اند، دچار تردید شدند.
اما به دنبال انتشار خبری تامل برانگیز، تمام تکذیب های صریح محمد خاتمی، به یک باره اعتبار خود را حتی نزد نزدیکان رئیس بنیاد بارن از دست داد.
بر پایه خبری که سایت فراکسیون اصلاح طلبان مجلس منتشر کرده، برخلاف ادعای آقای خاتمی، او به رهبر معظم انقلاب نامه نوشته است.
پارلمان‌نیوز با اشاره به اینکه نامه مورد اشاره در ماه آذر از سوی خاتمی نوشته شده، آورده است: خاتمی اوایل ماه مبارک رمضان این نامه را در 9 صفحه به صورت محرمانه خطاب به رهبر معظم انقلاب نگاشته است. این نامه توسط یکی از نزدیکان به دست معظم له رسیده و ایشان نیز این نامه که تحلیل جامعی از حوادث روز و بعد از انتخابات و ریشه‌های آن بوده است را مطالعه نموده‌اند.
به نوشته این سایت حامی سرن اصلاحات، آقای خاتمی تاکید کرده است که این نامه به صورت محرمانه و نه عمومی برای رهبر معظم انقلاب ارسال شده است و صحیح و اخلاقی نیست که جزئیات و مفاد این نامه از جانب او منتشر شود.
هرچند سایت پارلمان نیوز مدعی شده است که محتوای نامه مذکور با آنچه در برخی رسانه‌ها منتشر شده، متفاوت است اما برخی منابع خبری مطلع اعلام کردند که آقای خاتمی در این نامه ضمن اعتراض به تندروی های میرحسین موسوی، از اقدامات افراطی اخیر هم اعلام برائت کرده است.
رئیس بنیاد باران در حالی خبر ارسال یکی از نامه هاش را به رهبر انقلاب تایید کرده است که در اوایل دی ماه، این موضوع را بشدت تکذیب و منابع منتشر کننده این خبر را به "دروغگویی " متهم کرده بود.
آقای خاتمی که روز دوم دی ماه در دیدار با شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران سخن می گفت، اظهار داشت: در روزهای اخیرمطالبی را به من نسبت می‌دهند که در نامه‌ای به رهبری نوشته‌ام و بعد هم مطالبی را به رهبری نسبت می دهند که فلان موضع رادر قبال آن گرفته‌اند، نمی دانم به چه دلیلی و با چه جراتی هر دروغی را می‌گویند.آدم باید پناه ببرد به خدا از این دروغ و جعل و بدتر اینکه به نام نظام انجام شود.
رئیس بنیاد باران که در برخی از سخنرانی هایش از آنچه "دروغگویی " خوانده، انتقاد کرده است، در مواضع بعدی خود هم چندین بار دیگر منابع منتشر کننده خبر مذکور را به دروغگویی متهم کرد.
او چند روز پیش نیز، در جمع اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در واکنش به خبری که خود تایید کرده است، گفت : "بعضی‌ها ولایت دارند که دروغ بگویند فلانی نامه نوشته؛ در نامه فلان چیز آمده ؛اصلا نه کسی از محتوای آن خبر دارد و نه اصلا چنین چیزهایی وجود داشته بعد همان‌ها می‌خواهند با جوسازی فضا را به گونه ای جلوه دهند که که افرادی که این افتخار را داشتند که مورد توجه مردم بوده‌اند با هم اختلاف دارند و بگویند که این‌ها با هم اختلاف دارند که اصلا این طور نیست. "
سخنان متناقض آقای خاتمی در شرایطی بیان می شود که برخی فعالان سیاسی، معتقدند در مقایسه گفتار رئیس بنیاد باران و دیگر سران اصلاحات با عمل و رفتار آنان، تناقضات مختلفی قابل ذکر است که پایبندی به راه و خط امام خمینی(ره) یکی از نمونه های بارز آنست.
رئیس بنیاد باران پیش از این هم، دیدار خود را با جورج سوروس، پدر انقلاب مخملی، تکذیب کرده بود اما پس از تایید این موضوع از سوی خود سوروس، آقای خاتمی واکنشی جز سکوت انجام نداد.
آقای خاتمی همچنین خبر دست دادن خود را با دختران ایتالیایی تکذیب کرد اما کمتر از گذشت چند روز از تکذیبیه او، فیلم این اقدام رئیس بنیاد بارن در سایت های اینترنتی مختلفی منتشر شد. این موضوع درباره توهین او به هموطنان آذری که در قالب تعریف لطیفه در جمع سیاسیون روی داد هم، تکرار شد.
با این اوصاف، بعید نیست که محمد خاتمی در روزهای آتی هم، دومین نامه ارسالی خود به رهبر معظم انقلاب را تایید کند. نامه ای که در آن از افراطی گری های فرقه سبز و برخی سران و فعالان اصلاح طلب، اعلام برائت شده است.


پیام رسان

+ به *مالک* بگویید برگردد. به *حضرت ولی عصر* بگویید نیاید. عصر، عصر شما نیست. مردم تحمل سختی ندارند. از عاشورا فقط *سینه زنی* را بلدند. *امان نامه ای* که عباس نگرفت مردم عاشورایی گرفتند.... :(



+ گم شدی آوازه خوان پیر ما / گم شدی آخر به زیر دست و پا / کرد بیگانه تو را ابزار خویش / خود شدی تا نور حق دیوار خویش / ربنایت چون خودت از یاد رفت / خیل شاگردان، هلا! استاد رفت



+ 18+ !!!!!



+ به کسی که قویترین مرد جهان رو بلند می کنه دیگه چی باید گفت؟!!



+ چشم همه روشن! http://bsabz.parsiblog.com/



+ دوستا داشتی جای کدومشون بودی؟



+ و خداوند کپی پِیست را آفرید!!



+ سایت دیدن خسوف بصورت آنلاین



+ پدرم روزت مبارک



+ امشب آفتاب بوتراب از کعبه می تابد وماه میگیرد! در نیت نمازآیات حیرانم!



مشخصات مدیر وبلاگ
 
بادکنک سبز[571]
 

یه زمانی خیلی بزرگ شدن، مثل بادکنک... ولی همه ش یه باده و چاره اش یه سوزن


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 
عاشق آسمونی کلبه عاشقان لــبــخــنــد قـــلـــم آخرالزمان و منتظران ظهور *پرواز روح* ● بندیر ● .::نهان خانه ی دل::. مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی بچه مرشد! TOWER SIAH POOSH خندون هم نفس صندلی داغ پارسی بلاگ .:: بوستان نماز ::. جبهه وبلاگی غدیر مهر بر لب زده رقصی میان میدان مین کانون فرهنگی شهدا آقاشیر .: شهر عشق :. پرنسس زیبایی بوی سیب سایت روستای چشام جام جهانی تیشه های اشک منطقه آزاد یادداشتهای فانوس دانایان برادران شهید هاشمی نور سلامتی و فرج امام زمان صلوات توشه آخرت السلام علیک یا علی بن موسی الرضا گذری به نام امام نقی علیه السلام جام جهان نما گروه اینترنتی جرقه ایرانی شهید قنبر امانی نه/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت مکاشفه مسیح ایـــــــران آزاد کیمیا اخراجیها آقا رضا صاعقه عطر ریحان « عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب » کبوتر حرم چشم انتظار نبض شاه تور غلط غو لو ت انتظار نور برو بچه های ارزشی مقاله های تربیتی مهدویت مذهب عشق بیاد دوست عزیزم گنجینه حفاظ زندگـــی کاروانــــی شهد exchange55 عاشق خدا صبح دیگری در راه است .... به خدا سپردمت ما برای هم نبودیم گل پیچک رویاهای یک معلم صحن دفتر دلم پایگاه بسیج مسجد علوی دهاتی دکتر علی حاجی ستوده همه رقم مفت!!!!! قرآن معجزه ای جاوید سیاسی کشکول سیب گلاب بسیج مظهر وحدت ملی شمیم انتظار خادمین کهف الشهداء مـهــــدی یــاران دخترک سیاسی دوست داشتنی تنها ترین هر چی بخوای من هیچم هسته ای آســــــمــونـــی بــاش یا زهرا (س) مدد حدائق ذات بهجة باران فانوس دنیای واقعی دل بارانی کورنا و صدرا معنوی صفحات انتظار در فراق گل نرگس دانشمندی برای تمام فصـول حسن تنهاترین سردار دنیاست مصباح الهدی موقتاً بدون نام سیمرغ گمبرون طلبه میلیونر زندگی باید کرد حاشیه دات کام سوز و گداز موج آزاد اندیشی اسلامی زندگی باید کرد... فاااااصله... حسین فینی زاده غلط غولوت بانوی آفتاب آخرین منجی راه را با این (ستاره ها) می توان پیدا کرد انقلاب جهانى حضرت مهدى علیه السلام نحن اقرب من حبل الورید صرفا جهت اطلاع
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ