شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ به *مالک* بگوييد برگردد. به *حضرت ولي عصر* بگوييد نيايد. عصر، عصر شما نيست. مردم تحمل سختي ندارند. از عاشورا فقط *سينه زني* را بلدند. *امان نامه اي* که عباس نگرفت مردم عاشورايي گرفتند.... :(
*«طلوع»*
به حضرت ............ اين چه حرفيه ؟!؟!؟!؟x-(
اسپايکا
از عاشورا فقط سينه زني را بلدند
بنظرم قصاص قبل از جنايت نفرماييد. به مردم و رايشان هم نيش و کنايه نزنيد. اين کار اخلاقي و صحيح نيست.
خداوند به رئيس جمهور آينده، توفيق خدمت و زمينه سازي براي ظهور بدهد...@};-
آقاي فخري. مگر نگفته بودند که اگر گفتمان انقلاب و مقاومت راي نياورد معلوم است که تحريم ها موفقيت آميز بوده؟؟
مگر نه اينکه خيلي از آرا خاکستري که به سبد روحاني واريز شد به اين خاطر بود که احمدي نژاد نتوانست در برابر هاشمي قد علم کند و فقط افشاگري کرد که منجر شد سنگ جلوي پاي دولتش بيندازند و دودش به چشم همين آراي خاکستري رفت؟؟
هر چه بوده و شده، واقعيتي است انکار ناپذير. بايد همه درس بگيرند، اما توهين و نيش و کنايه به راي اکثريت مردم در هر صورت درست نيست و وجه شرعي و اخلاقي ندارد. دقت کنيم حق الناس سنگين براي خود درست نکنيم.
و ..
polly
بهتره به حرف رهبر تمکين کنيد *همواره بايد شنبه‌ي پس‌از انتخابات، روز مهرباني و بردباري باشد. چه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران ديگر نامزدهاي محترم،‌ از هرگونه رفتار و گفتار تحريک‌آميز و بدگمانانه پرهيز کنند. * و رفتار و گفتار تحريک آميز و بدگمانانه پرهيز کنيم.
تحليل اينکه چطور شد و چرا اينطور شد مفصل است، اما در اين شرايط اصل بر برخورد مثبت و اخلاقي و قانونمند است نه نيش و کنايه و ساز مخالف زدن و ... در هر مقطعي ما وظيفه اي داريم که بايد دقت کنيم از آن تخطي نکنيم. در هيچ صورتي وظيفه الهي ما نيش و کنايه زدن و توهين عمومي نبوده و نخواهد بود.
اطاعت و تمکين از قانون و مقام معظم رهبري راهگشاترين خواهد بود. تمامي کانديداها از فيلتر شوراي نگهبان عبور کرده و بر اصول پايبند بوده اند . احيانا اگر نتيجه نهايي با نظر ما همخواني نداشت نبايد بر تدين و ... مردم تشکيک کينم ..
چراغ جادو
بادكنك سبز
رتبه 88
8 برگزیده
571 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top